VEEBIPOE MÜÜGITINGIMUSED
Veebipoe AION.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Connectify OÜ (registrikood 14368985), asukohaga Harju maakond, Tallinn, Kesklinna linnaosa, Narva mnt 2, 10117.
Müügilepingu kehtivus ja hinnainfo
Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Kõik hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu. Veebipoes on tarne alati tasuta.
Teave iga toote kohta on esitatud selle juures tootelehel.
Tellimuse vormistamine
Tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi ja täita tellimuse esitamise vorm. Konto loomine ei ole vajalik.
Tellimuse kinnituse ja arve saadab süsteem automaatselt e-posti teel.
Maksmine toimub turvalises keskkonnas järgmiste makseviisidega:
Eesti pangamaksed:
Swedbank AS
SEB Pank
LHV Pank
Luminor Bank AS
Coop Pank AS
Citadele Eesti filiaal
Kaardimaksed:
Visa / Mastercard
Modena teenused:
Maksa 3 osas
Järelmaks kuni 48 kuud
Ärikliendi järelmaks kuni 48 kuud
Proovi kodus, maksa hiljem
Makseid vahendab Modena OÜ. Makse sooritatakse väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas.
Kui tellitud toodet ei ole võimalik tarnida, teavitatakse ostjat esimesel võimalusel ja tagastatakse tasutud summa viivitamata, kuid hiljemalt 14 päeva jooksul.
Kohaletoimetamine
Tarnime kaupa ainult Eesti piires.
Tarneviisid:
Omniva
Itella Smartpost
DPD
Kuller
AION meeskonna oma kohaletoomine
Tarne on alati tasuta. Tavaline tarneaeg on 1–7 tööpäeva alates makse laekumisest. Erandlikel juhtudel võib tarne toimuda kuni 45 kalendripäeva jooksul.
Taganemisõigus
Taganemisõigus on reguleeritud eraldi lehel: Tagastuspoliitika.
Privaatsus ja andmekaitse
Isikuandmete töötlemine on reguleeritud eraldi lehel: Privaatsuspoliitika.
Pretensioonid ja vastutus
Kui saadud toode on defektne või ei vasta tellitule, palume saata e-kiri aadressile info@aion.ee või helistada 58445854. Vastame kaebusele hiljemalt 15 päeva jooksul.
Veebipood vastutab kauba puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul alates toote üleandmisest ostjale.
Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on pretensioone, tuleb need saata aadressile info@aion.ee või helistada 58445854.
Kui vaidlust ei õnnestu lahendada, on ostjal õigus pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole komisjon.ee või kasutada EL veebipõhist vaidluste lahendamise platvormi.